неділю, 13 листопада 2011 р.

Магазинчик гудзичків :)

Всім доброго вечора!! Так як останнім часом я захопилася ще й створенням гудзичків для своїх іграшок і присвячувала цьому кожну вільну хвилинку, то й не дивно, що "добра" я "натворила" багатенько ))) От і вирішила поділитися трохи з Вами )))

Всі гудзички (і цукерочки)) ) виконані із полімерної глини Sulpey Pluffy , до речі, мякенької і дуже зручної в роботі (це з власного досвіду, за рекламу мені не платять )).

Гудзички можна замовити написавши на e-mail:  ibutkevych@rambler.ru  і ми домовимося про найкращий для Вас спосіб доставки та оплати.

 
1. Цукерочки,
    розмір 4 см - 0,50 грн./шт.
    розмір 6 см - 0,75 грн./шт.

2. Сніжинки
    розмір 1см., ціна - 0,50грн/шт.

3. Апельсинчики
    розмір 1см., ціна - 0,50грн/шт.  
4. Сердечки
      розмір 1см. - 0,50 грн./шт.
      розмір 2см. - 1,00 грн./шт.
5. Квіточки
   розмір - 1,5 см., ціна - 1,0 грн./шт.


 Приймаю будь-які побажання стосовно форми і розміру гудзичків, а також інші ідеї :)

  P.S. Взагалі планувала створити окрему сторіночку, але, на жаль, мені не вдалось зробити так, щоб ці сторіночки гарно відображались в блозі ((( тому поки розміщую все тут...   дівчатка, буду дуже вдячна, якщо допоможете розібратися зі сторіночками!

7 коментарів:

  1. Дуже гарні, тонка робота. Вітаю з відкриттям магазинчику!

    ВідповістиВидалити
  2. Ірино, а що не получилося з сторінками? Як на мене, вони найкраще мають вигляд зверху ;) Я свої створила - вони були на боковій панелі - а потім перетянула вверх. (не знаю, чи помогла шось, але хоч спробувала ;)

    Гудзички прикольні ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Ladybird, я не змогла "перетягнути" сторінки наверх, я так розумію це можна зробити за допомою гаджета "сторінки", а в мене він вже ніби доданий, а де саме - не бачу... ((((

    ВідповістиВидалити
  4. Гарний зайчик! думаю, новій власниці сподобається дуже. :)

    ВідповістиВидалити
  5. Hi :) I have now posted a small post on my blog about your dolls. The dolls are lovely :)

    http://www.egedenne.com/2011/11/lovely-toys-by-iryna-butkevych.html

    ВідповістиВидалити