четвер, 26 липня 2012 р.

ПІФ для Соломії

Привітик! Гаряча пора відпусток все триває ))) як вам відпочивається??
Сьогодні покажу ПІФ подарунок, який я зробила для Соломійки із блогу Мрія, вірніше для її синочка, який сам обирав собі подаруночок )))
Це пузатий миш, діловий, в яскравих джинсових штанях ))) Мишик малюку сподобався і це головне, адже дітки найщиріші критики ))

і детальки...

І ще одне проханнячко, хто знайомий із Надійкою (Canadiya ) із блогу Веселкова країна, привітайте її з виграною цукерочкою ))) і перекажіть, що я чекаю на адресу ))) Вона мабуть відпочиває, ще почекаємо )) 

Дякую, що заходите! Гарного усім настрою!!!


10 коментарів:

  1. ооооо!! я впевнена що Солін Владиславчик був в захваті )))
    а іграшки твої і справді неймовірні!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Іринка, ура! Я, тутечки! Як, я так прозівала)))) Ура, ура! Невже! Вже біжу писати листа!
    Дякую, дякую! Тішуся, як слон!

    ВідповістиВидалити
  3. Такий класний м"якенький пузан!

    ВідповістиВидалити
  4. такий кльовезний миш!!!! суперовий піф-подарунок!!!

    ВідповістиВидалити